success


ریزگردها | روانشناسی
آموزش زبان | مسکن قزوین
کرمان | کوله پشتی
کد لحظه شمار غیبت امام زمان برای وبلاگهای مهدویت

success

کائنات به شیوه ی خود تو را به رویایت می رساند!

هرگز تصور نکن که فقط به این علت که اوضاع و شرایطی که در حال حاضر داری چندان خوب به نظر نمی رسه پس نمی تونی به اهداف و آرزوهات بررسی و اتفاق هایی که عاشق رخ دادنش هستی برات نمی افته!

میدونی داستان چیه؟ تو فقط یک قطعه ی جدا شده از تصویری که می خوای خلقش کنی رو در اختیار داری، درست مثل یک قطعه پازل که تا زمان آماده شدن نهایی پازل هرگز نمی تونی در موردش قضاوت کنی. خدای رحمان و کائنات قانونمندش از کل این تصویر و پازل نهایی آگاهی داره و به خوبی می دونه که چطور باید بهت کمک کنه، چه اتفاق ها و شرایطی باید برای تو رخ بده و ... تا تصویر نهایی پازل آماده بشه و به اونچه میخوای برسی.

بنابراین به اتفاق هایی که برات می افته و اصلا اونها رو دوست نداری به دید اتفاق های منفی و نا امید کننده نگاه نکن و هرگز به قدرت خدای رحمن و کائنات قانونمندش شک نکن چون خدا هرگز خلف وعده نمی کنه و این قول خداست که تمامی آرزوهای تو رو برآورده می کنه... بنابراین تمامی این اتفاق های به ظاهر منفی فقط یک پیام برای تو داره... که هی رفیق... این راهش نیست، داری اشتباه میری...

بنابراین هرموقع که میبینی شرایط اونطوری که میخوای پیش نمیره باید شاکر و سپاسگزار خدای مهربون باشی چون داره راه صحیح دستیابی به هدفت رو بهت نشون میده و بهت آلارم میده تا خود رو از مسیر اشتباه خارج کنی.

یادت باشه دوست خوبم که کائنات همیشه راه رو بهت نشون میده چون این قانون خداست که ...

خدا گر ز حکمت ببندد دری ز رحمت گشاید در بهتری

امیدواره که همواره شاد، ثروتمند و پیروز باشی
دوستدار شما- محمد امین عرفانی زاده





:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : کویر
تاریخ : یک شنبه 24 اسفند 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: