ریزگردها | روانشناسی
آموزش زبان | مسکن قزوین
کرمان | کوله پشتی
کد لحظه شمار غیبت امام زمان برای وبلاگهای مهدویت

فرهنگ برهنگی و برهنگی فرهنگی

کاش فرهنگ برهنه ای نداشته باشیم که نتوانیم آن را به دیگران نمایش دهیم

و کاش برهنگی فرهنگمان نشود؛ به جای رشد و تعالی و پیشرفت

یادمان باشد که باید رشد کرد

رشد هم همزاد و متناسب با تعادل است یعنی اگر بزرگ شدن بدون حد و مرز باشد تو متناسب و متعادل نیستی

 



:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: فرهنگ , برهنه , رشد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : کویر
تاریخ : سه شنبه 30 مهر 1392
افتضاحی به نام دانشگاه آزاد

سلامی چو بوی خوش آشنایی

می گفتن ز گهواره تا گور دانش بجوی، اما ما همون جور که همه چی رو برعکس کرده ایم و اصلا نفهمیده، انداختیمش دور، این دانش بجوی رو هم یه جور دیگه تفسیر کردیم و ز گهواره تا گور رو هم یه جور دیگه فهمیدیم.

برای توضیح بیشتر: http://mc-danesh.loxblog.com/post/159/زن%20های%20برهنه%20در%20دانشگاه%20ها.htm

اصلا ز گهواره تا گور یعنی بری هر جور شده و هرجا شده (حتی دانشگاه آزاد) مدرکتو تا دکترا بگیری و دیگه تا آخر عمر، هی با همین مدرک هی بزنی توی سر دیگران و دکترای خودتو به رخ بکشی. نه کسی رو قبول داشته باشی، نه انتقاد بپذیری و نه اصلا دیگه به فکر جوییدن دانش باشی.

دانش بجوی رو هم که دیگه همه می دونن. یعنی یک سری عدد و رقم رو حفظ کنی و بفهمی که دو دوتا می شه چهار تا. یا اینکه یک سری نظریه و حرفهای قشنگ (خارجی) رو که اصلا به درد جامعه و فرهنگ ما نمی خوره بدون حتی کوچکترین آزمایشی تکرار کنی و به جامعه بفهمونی که دکتری مثلا. دیگه فکر کردن برای یه تحصیل کرده معنی نداره. اون همه چی رو می دونه. اصلا همه نظریه ها کاملا درستن و کسی جز اونا (اون ور آبیها) حق نداره نقد، رد و یا تصحیح شون کنه.

این دانشگاه آزاد هم که تیشه ای برداشته و زده به علم و فرهنگ و اقتصاد این مملکت. شده یه بنگاه دار بزرگ ملکی. شده موسسه ازداج های سوری. شده بنگاه دوست یابی. شده علامه دهر اما ..... . می گن صدای دهل از دور شنیدن خوش است.

 میگم شده بنگاه دار ملکی برای اینکه میره توی داهات کوره ها زمینی که هزار تومان ارزش داره رو می خره 2000 تومان. خوب اون بنده خدای روستایی و شهرستانی هم از خداشه که بفروشه. بعد که کلی زمین مفت خرید، 4تا کلاس می ذاره توش و بعد از 6 -5 سال همون زمین کمتر از 200 - 300 هزار تومان (متری) نیست. حالا خودتون قضاوت کنید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

می گم ازدواج های سوری چون اون جا (دانشگاه آزاد) که می ری، کسی نمی خواد ازدواج کنه اما همه با هم نامزدند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. جالبه نه؟! آخه این همه نامزدی باشه و از توش چند تا ازدواج هم در نیاد خودش رکوردیه برای خودش. شاید یه روز تو گینس ثبت شد.

می گم بنگاه دوست یابی چون تمامی دختران مطمئن هستند که با ورود به دانشگاه آزادی 100 برابری پیدا می کنند و مقید به این هستند که حتما و باید دوست پسری داشته باشند و پسرها هم که .... . یعنی حتی مومن ترین و مقید ترین دخترها هم فکر می کنن که لااقل یکی رو برای ازدواج پیدا کنیم (نه برای دوستی). آخه آدم توی هر محیطی از اون محیط تاثیر می گیرد.

میگم شده علامه دهر چون فکر می کنه که با این حجم دانشجویی که می گیره و اون یه ذره موفقیت هایی که داره دیگه ته دانشگاهه و داره دنیا و آخرت رو آباد می کنه. بابا دست کننده اوضاع!!!!!!!!!

شده مملکت خراب کن. به اساتید می گن چون دارین از بچه پول می گیریم تا آخرین حد ممکن بچه هارو نندازین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!آخ که مخم داره سوت می کشه.

از اون طرف که با دادن به عالمه مدرک به یه عالمه آدم (که خیلی هاشون ....) توجامعه یه توقع کاذب و بیجا درست کرده که براش جوابی در جامعه نیست. که جدیدا وزارت علوم و بهداشت هم به همین رویکرد دچار شده و می خواد به همین شکل به همه مدرک بده آخه گناه دارن بچه های تفلکی؛ که آدم یاد این می افته که:

هرچه بگندد نمکش می زنندو وای به روزی که بگندد نمک.

یه روز یکی از بچه محل ها رفت دانشگاه آزاد و بعد از فارغ التحصیلی از همه چیز فارغ شد و دیگر نه دین و مذهب، نه عرف و اجتماع، نه احترام و پدر و مادر و نه خیلی چیزهایی که برای ما بچه های پایین شهر حتما مهمه (البته برای بالاشهری ها هم مهمه و برای پایین شهر حتما مهمه) دیگه براش معنا و مفهومی نداشت. مادرش زار می زد و گریه می کرد که خدا از روی زمین برش داره. بچه ش هر روز با یه دختر بود و اسمش و گذاشته بود آزادی. یعنی کاری که اسرائیل و آمریکا سی ساله نمی تونن بکنن، دانشگاه کاملا آزاد و حتما کاملا اسلامی ما در عرض 3 سال انجام می شده.

بعد شما بگین که دانشگاه آزاد کاری توی این مملکت نمی کنه. این همه کار.

البته همه اینا که گفته می شه باید این رو هم در نظر داشت که انصافا یه چند درصدی همه در دانشگاه آزاد حسابی پیشرفت می کنن. هم علمی و هم از لحاظ دیگر. هر چند که کمتر از 10 در صد باشن

 



:: موضوعات مرتبط: مدیریت فرهنگی , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: دانشگاه , آزاد , جامعه , دولت , شهریه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : کویر
تاریخ : دو شنبه 15 مهر 1392
ایران و امریکا
بی ربط: نمی خواستم از این ماجرا رابطه و دوستی با آمریکا چیزی بنویسم ولی متن زیر برای یادواری بد نیست.
آمریکایی ها ما رو دوست دارند؟؟؟
اونا عاشق ما هستند!
فوران عشقشون هم اون لحظه ای بود که
با موشک ناوشون، هواپیمای مسافربریه ما رو روی خلیج فارس زدند و ۲۴۴ تا هموطن ما رو خیلی راحت کشتند و از لحاظ تلفات انسانی هفتمین سانحه مرگبار هوایی تاریخ رو خیلی ساده رقم زدند و آخرش به خدمه ی اون ناو مدال افتخار دادند.
 
سایت سرداران گمنام


:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : کویر
تاریخ : سه شنبه 9 مهر 1392