ریزگردها | روانشناسی
آموزش زبان | مسکن قزوین
کرمان | کوله پشتی
کد لحظه شمار غیبت امام زمان برای وبلاگهای مهدویت

success

کائنات به شیوه ی خود تو را به رویایت می رساند!

هرگز تصور نکن که فقط به این علت که اوضاع و شرایطی که در حال حاضر داری چندان خوب به نظر نمی رسه پس نمی تونی به اهداف و آرزوهات بررسی و اتفاق هایی که عاشق رخ دادنش هستی برات نمی افته!

میدونی داستان چیه؟ تو فقط یک قطعه ی جدا شده از تصویری که می خوای خلقش کنی رو در اختیار داری، درست مثل یک قطعه پازل که تا زمان آماده شدن نهایی پازل هرگز نمی تونی در موردش قضاوت کنی. خدای رحمان و کائنات قانونمندش از کل این تصویر و پازل نهایی آگاهی داره و به خوبی می دونه که چطور باید بهت کمک کنه، چه اتفاق ها و شرایطی باید برای تو رخ بده و ... تا تصویر نهایی پازل آماده بشه و به اونچه میخوای برسی.

بنابراین به اتفاق هایی که برات می افته و اصلا اونها رو دوست نداری به دید اتفاق های منفی و نا امید کننده نگاه نکن و هرگز به قدرت خدای رحمن و کائنات قانونمندش شک نکن چون خدا هرگز خلف وعده نمی کنه و این قول خداست که تمامی آرزوهای تو رو برآورده می کنه... بنابراین تمامی این اتفاق های به ظاهر منفی فقط یک پیام برای تو داره... که هی رفیق... این راهش نیست، داری اشتباه میری...

بنابراین هرموقع که میبینی شرایط اونطوری که میخوای پیش نمیره باید شاکر و سپاسگزار خدای مهربون باشی چون داره راه صحیح دستیابی به هدفت رو بهت نشون میده و بهت آلارم میده تا خود رو از مسیر اشتباه خارج کنی.

یادت باشه دوست خوبم که کائنات همیشه راه رو بهت نشون میده چون این قانون خداست که ...

خدا گر ز حکمت ببندد دری ز رحمت گشاید در بهتری

امیدواره که همواره شاد، ثروتمند و پیروز باشی
دوستدار شما- محمد امین عرفانی زاده



:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : کویر
تاریخ : یک شنبه 24 اسفند 1393
دل بسپار

دل بسپار
به آتشي که نمي سوزاند ابراهيم را
و دريايي که غرق نمي کند موسي را
نهنگي که نمي خورد يونس را
و موجي که موسي را از مادرش به دامن دشمنش مي رساند
و ديگري را برادرانش يه چاه مي اندازند ولي سر از خانه عزيز مصر در مي آورد


آيا هنوز نياموخته اي؟!!!!!!!!!
که اگر همه عالم قصد ضرر رساندن به تو را داشته باشند و خدا نخواهد
نمي توانند
پس:
به تدبيرش اعتماد کن
به حکمتش دل بسپار
به او توکل کن و
به سمت او قدمي بردار
‎.‏
‎.‏
سکوت گورستان را مي شنوي؟!!
دنيا ارزش دل شکستن را ندارد
مي رسد روزي که هرگز در دسترس نخواهيم بود
خاک آنتن نمي دهد که نمي دهد ‎...........‏!

بي خيال داشته هايت
بي خيال غصه هايت
بي خيال هرچه که خيالت را ناآرام مي کند

زندگي کن و عشق بورز
زندگي کن و با تک تک سلولهايت لبخند بزن
و فرياد بزن           خدايا ممنون
ا.کویر



:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : کویر
تاریخ : یک شنبه 24 اسفند 1393
شبهای عید

دلم برای حال و هوای شبهای عید تنگ شده

شبهایی که با هزار ذوق و شوق می رفتیم خرید شب عید و دوست داشتیم لباسهای بابایی بخری

کفش بابایی

شلوار بابایی ...

فکر می کردیم اگه بزرگ بشیم خیلی کارا می کنیم

نمی دونم شاید بعضی هامون خیلی کارا کرده باشن

خوب یا بدشو نمی دونم

...



:: موضوعات مرتبط: مدیریت فرهنگی , متفرقه , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : کویر
تاریخ : چهار شنبه 20 اسفند 1393
درسهایی از آسمان

آموزه ‏هاي زندگاني در آخرين سخنان آسماني
سخنان انسان، سفير صفات و شعاع انديشه او است. آينه ‏اي است كه در آن ابعاد روحي رواني و فكري فرهنگي ما تجلي مي‏كند و اطرافيان به يكسونگري يا جامعيت ما پي مي برند.

Description: http://www.sibtayn.com/fa/images/stories/maghalat/ahlebeyt/h-zahra/hazrate-zahra-29.jpg

دانش و آگاهي، بينش و بينايي و تقوا و پرهيزگاري در آفرينش عظمت گفتار آدمي تأثيري بسيار دارد. به گونه‏ اي كه گاه، در عباراتي كوتاه، ناگفته‏ هاي گفتني گذشته و ره‏توشه‏ هاي هدايت‏ آفرين حال و آينده به چشم مي‏خورد؛ به خوبي شرايط شكست ملتها و رموز پيروزي انسانها دانسته مي‏شود و مجموعه ‏اي گرانبار چون «صحيفه نور» سلامت و سعادت جوامع را فرا روي شيفتگان قرار مي‏دهد.
اوج عظمت و قداست گفتار و نوشتار آنگاه خواهد بود كه واژه‏ ها و عبارات از «كوثر عصمت» سرچشمه گرفته باشد، حوادثي تأثيرگذار و تاريخ ‏ساز در زماني كوتاه و پرشتاب رخ نشان داده، صراط مستقيم امامت و ولايت را دگرگون ساخته باشد. در اين حال، سخنان آخرين با نام سفارش هاي شيرين يا غم‏ آلود، به سان دايرة‏المعارفي درس ‏آموز از آموزه‏هاي اخلاقي، كلامي، فقهي، ادبي و ... بيان شود و براي هميشه ايام، طراوت، پويايي و بالندگي خود را حفظ نموده، مشعلي فروزان فرا راه فرزانگان و خردمندان در انتخاب راه درستي و راستي نمايان مي‏سازد. امواج سهمگين حوادث، غبار تيرگي و ابهام در زلال كلمات و عبارات نيافريده و فراز و فرود بلاها و دشواريها از تابناكي و استواري كلام و منطقي بودن سخنان نكاسته باشد.
گنجينه سخنان پاك‏بانوي آفرينش و شهيد ولايت؛ فاطمه زهرا(ع) مجموعه ‏اي كامل از اين نوع است كه در هفت گفتار و يك نوشتار از آن حضرت به دست ما رسيده است. سلسله سفارش هايي جاودان و روح‏ افزاست كه هر يك كتابي از معرفت با آموزه‏ هايي زندگي‏ ساز براي تمامي انسانها ـ بويژه همسران خداجو، دين‏ باور و ولايت‏مدار ـ خواهد بود.
به يقين يكايك واژه ‏هاي اين سخنان، شيوه شيرين زندگي و الگوي اطمينان‏ بخش سعادت و كمال به همگان ارايه داده و مددكاري صميمي و صادق در انتخاب گفتار و پندار و رفتار شايسته خواهد بود. با هم نگاهي دوباره به نكته‏ هاي گران سنگ اين سخنان مي‏ افكنيم و هر يك را در ژرفاي باورهاي پاك و قدسيمان مي‏ سپاريم:
1ـ ادب در كلام، احترام به همسر
هر كه سرمايه از ادب كُندي هر كه را ام و اب ادب نكنند گردش روز و شب ادب كندي
در بسيط زمين طرب كندي گردش روز و شب ادب كندي گردش روز و شب ادب كندي ادب، زيركي، نگاه داشتن حد هر چيز و آراستن خود به ارزش هايي كه آدمي را از اشتباه در سخن و رفتار حفظ مي‏كند، است1. پاره ‏اي از انديشمندان قرآن را «مأدَبةُ اللّه‏» يعني كتاب ادب‏ساز الهي دانسته ‏اند. اينان «دبستان» را خلاصه «ادبستان» تفسير كرده و آفرينش را مدرسه ‏اي گسترده و بي‏كران براي تربيت ‏آموزي و ادب‏ آفريني شمرده ‏اند.2
قرآن كريم كيمياي ادب در كلام را در پيشروي رسالت رسولان الهي بدانجا مي‏رساند كه ضمن بيان سخن خداوند به حضرت موسي و هارون ـ عليهما السلام ـ آنان را به نرمش در سخن و تأثير ادب براي دعوت فرعون فرا مي‏خواند و گفتار پروردگار را اين گونه بيان مي‏كند كه:
فَقُولا لَهُ قَولاً لَيِنّا لَعَلُّه يَتَذَّكُر او يَخْشي3
با او سخن نرم ـ و مؤدبانه ـ بگوييد، شايد بپذيرد و يا بهراسد.
امام صادق(ع) در سخني زيبا فرمود: «همانا پروردگار بزرگ نبي اكرم(ص) را با محبت خود ادب نمود، پس از آن به پيامبر فرمود: «وَ اِنَّكِ لعلي خُلُقٍ عظيم».4
همانا تو داراي ادب و اخلاق عظيمي هستي.
از اين‏ رو رسول خدا(ص) مي‏فرمود: «پروردگارم مرا ادب نمود و چه زيبا ادب كرد5 ... من ادب‏شده خداوندم و علي ادب يافته من».6
فاطمه زهرا(س) كه با آيات آسمان زاد وحي آشنايي ديرينه داشت و سيره و سخن رسول خدا(ص) را از اعماق وجود خود پذيرفته بود، در گفتار و رفتار خود، صميمي، مهربان، صادق و مؤدّب بود، به گونه‏اي كه افراد در نخستين برخورد، شيفته روش و مجذوب اخلاق او مي‏شدند:

ام‏سلمه ـ همسر رسول خدا(ص) ـ گويد: پس از ازدواج با پيامبر(ص) من عهده‏ دار امور دختر فاطمه شدم، اما به خدا قسم او با ادبتر و آگاهتر از من به همه مسايل بود.
سيره و سخن ادب‏آميز زهراي مرضيه(س) از اوان كودكي تا واپسين لحظات زندگي استمرار داشت تا آنكه زمان بيان وصايا و سفارشهاي مهم آن حضرت به همسر عزيزش، علي(ع) فرا رسيد. آنچه در اين باره، توجه خاص ما را مي‏طلبد، تصور زمان و شرايط بيان وصايا است؛ هنگامي كه 75 يا 95 روز بيشتر از رحلت رسول خدا(ص) نگذشته است و حوادث پي در پي و غمبار به گونه ‏اي پديد آمده كه عزت، قداست و احترام خاندان رسول خدا(ص) بويژه فاطمه زهرا(س) ناديده گرفته شده، حق مسلم آن پاك‏بانو غصب گرديده، رفتار با او خاطره‏اي جانخراش بر جاي گذارده و محروميتها و اندوه‏ها گذر لحظات آخر حيات زهرا(س) را كُند نموده است؛ در اين حال فاطمه(س) سفارشها و وصاياي خود را به شوهر مظلوم خود بيان مي‏كند، اما آنچنان موشكافانه و انديشمندانه يكايك واژه‏ها و لغات را به كار مي‏گيرد كه گويي توفان حوادث و تندبادهاي بلا و مصايب هيچ غباري بر قلب او ننشانده و بغض اندوه، لحظه‏اي از ادب و احترام او نكاسته است.
رسول خدا(ص) مي‏فرمود: «پروردگارم مرا ادب نمود و چه زيبا ادب كرد ... من ادب‏شده خداوندم و علي ادب يافته من».
رو به همسر دلبند خود كرده، نخستين واژه را با كنيه امام(ع) آغاز مي‏كند و مي‏فرمايد:
«يا اَبَاالْحَسَنْ».8
شيوه ديرينه عرب كه مرسوم بوده و هست، آن است كه سخن گفتن با كسي همراه با بيان كنيه او، نشان از نوعي احترام و دلدادگي دارد، اما اين احترام در هنگامي كه آوار مشكلات روحي فكري، توان از توانمندان مي‏ربايد و حالت آرامش و وقار را از آنان مي‏گيرد، ارزشي بسيار خواهد داشت.
گويي چنين حالت شايسته كه در سخت‏ترين شرايط قداست و عظمت شوهر فراموش نشود، ريشه در اعماق وجودي آن سلاله ياسين داشته و هماره او را در برابر همسر، خاضع نموده است.
پس از اين سخن، رو به امام(ع) كرد و با جمله‏ اي ديگر اين گونه در حق او دعا نمود:
«جَزاكَ اللّه‏ُ عَنِّي خْير الْجَزاء يَا بْنَ عَم رسول اللّه‏».9
پروردگار سبحان تو را پاداش دهد، برترين پاداشها اي پسرعموي رسول خدا.
به راستي چه عبارتي زيباتر و دلرباتر از چنين جمله‏اي مي‏توان يافت كه در آغاز وصيت به عنوان سپاس از زحمات همسر رنجيده و اندوهگين بيان كرد؟!
بي‏شك چينش خردمندانه الفاظ و انتخاب واژه‏ هاي زمردين و پربار، هر يك مفهومي ژرف و درس ‏آموز براي ما خواهد داشت؛ از توجه فاطمه(س) نسبت به تلاش هاي بي ‏دريغ علي(ع) در راه تبليغ و ترويج اسلام ناب محمدي(ص) حكايت كرده و از درخواست پاداش خدمات خالصانه او، تنها از خداوند بزرگ سخن مي‏گويد. حقيقتي كه هرگاه در باور ما، جاي گيرد بسياري از كوشش هاي روزمره‏مان به تلاش خالصانه و خدايي تغيير مي‏يابد.
با نگاهي به انبوه عشق و ارادت امام(ع) به رسول خدا(ص) و مهر و محبت بي‏پايان او به فاطمه زهرا(س) مي‏توان چهره فرورفته در غم و وجود لبريز از ماتم او را تصور نمود و از فضاي بسيار سنگين و دردآلود اطراف پيكر آن بانوي دردمند اطلاع يافت.
در پي اين سخن با عبارت «يا بن‏عم» (اي پسرعمو) اشاره به ريشه‏اي ديرين در نَسَب پيامبر اسلام(ص) و علي(ع) دارد كه خود بي‏كران معرفت و شناخت برابر ديدگان اهل بينش ايجاد مي‏كند. واژه «رسولُ‏ اللّه‏» در كلام فاطمه(س) اشاره به رسالت پيامبر(ص)، آثار معنوي و ارزش قدسي آن حضرت و ولايتي كه علي(ع) از رسول خدا(ص) دارد، خواهد بود. بي‏گمان در واژه «ابي» (پدرم)، چنين بار معنوي احساس نمي‏شد و چنان تأثير قدسي بر جاي نمي‏گذارد.

 



:: موضوعات مرتبط: مدیریت فرهنگی , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: زندگی , درس , پیامبر , زهرا ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : کویر
تاریخ : سه شنبه 19 اسفند 1393
بغض گلو گیر

زهرا بمان زندگيم را به هم نريز
سنگ صبور من نرو از پيشم از عزيز
اي دل خوشي زندگيم مي شود نري؟!!
از حال و روز من که شما با خبرتري
گريه نکن محدثه غمگين نکن مرا
با رفتنت غريب تر از اين مکن مرا
دلگرمي علي به نظر زود مي روي
نه سال شد فقط، چقدر زود مي روي
زهرا بمان و چهره هم را عبوس کن
زهرا بمان و زينب مان را عروس کن
زهرا نرو که بغض بدي در گلوي توست
دامادي حسين و حسن آرزوي توست
حرف از سفر زدي و تبسم حرام شد
پيراهن حسين شنيدم تمام شد
باشد برو قبول علي بي پناه شد
باشد برو قرار بعدي مان قتلگاه شد
باشد برو که کرببلا گريه مي کنيم
با هم کنار طشت طلا گريه مي کنيم......



:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : کویر
تاریخ : سه شنبه 12 اسفند 1393
اعتماد

آدمها دو دسته اند

یا آدمهایی که اول به شما اعتماد می کنند مگر اینکه خلافش ثابت شود

که خودشان قابل اعتمادند

یا آدمهایی که به شما بی اعتمادند مگر اینکه خلافش ثابت شود

که خودشان ...



:: موضوعات مرتبط: مدیریت فرهنگی , متفرقه , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : کویر
تاریخ : سه شنبه 12 اسفند 1393
بانوی مهربانی

 

شوق عراق و شور حجاز است در دلم

جامه دران و سوز و گداز است در دلم

پل می زنم به خویش مگو از کدام راه 

راهی که رو به آینه باز است در دلم

قد قامت الصلاه من از جای دیگر است

قد قامت کدام نماز است در دلم

شب را چراغ گم شدن روز کرده ام

ذکرت چراغ راز و نیاز است در دلم

تشبیه نارساست  ، حقیقت کلام توست

ابهام و استعاره ، مجاز است در دلم

مجموعه ی نیاز تویی ای نماز ناب

دیگر چه حاجتی به نیاز است در دلم

یاس کبود پیش تو خار است فاطمه (س)

نامت گل  همیشه بهار است فاطمه( س)

 

تو آمدی و زن به جمال خدا رسید                                   انسان دردمند به درک دعا رسید

تو آمدی و مهر و وفا آفریده شد

تو آمدی و نوبت عشق و حیا رسید

هاجر  هر آن چه  هروله کرد از پی تو کرد

آخر به حاجت تو به سعی صفا رسید

احمد (ص)اگر به عرش فرا رفت با تو رفت 

مولا اگر رسید به حق با شما رسید

داغ پدر ،سکوت علی (ع)، غربت حسن (ع)

شعري شد و به حنجره ی کربلا رسید

در تل زینبیه غروبت طلوع کرد

با داغ تو قیامت زینب (س) فرا رسید

با محتشم به ساحل عمان رسید اشک

داغ تو بود بار امانت به ما رسید

تسبیح توست رشته ی  تعقیب واجبات 

قد قامت الصلاتي و حي علي الصلات

 



:: موضوعات مرتبط: مدیریت فرهنگی , متفرقه , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : کویر
تاریخ : دو شنبه 11 اسفند 1393
افسانه ولنتاین

افسانه تاریخی «ولنتاین»، از قدیس تا عشاق

 

۱۴ فوریه روز ولنتاین قدیس، روز ولنتاین، یا جشن ولنتاین در بسیاری از کشورهای جهان گرامی داشته می شود در حالی که در اکثر این کشورها، روز ولنتاین تعطیل نیست.

 

به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 

 



:: موضوعات مرتبط: مدیریت فرهنگی , متفرقه , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : کویر
تاریخ : یک شنبه 3 اسفند 1393
سخن حضرت دوست

سوره بقره آیات ۶ تا ۱۸

 

سخن دوست - سوره بقره آیات ۶ تا ۱۸

ای رسول ما چه این ها را بترسانی و چه نترسانی فرقی نمی کند.
 اینان ایمان نمی آورند.
چون خدا بر دلهایشان و نیز گوش ها و چشمانشان مهر خاموشی نهاده و برایشان عذابی سخت مهیا کرده است.
گروهی از مردم را می بینی که گویند ما ایمان آورده ایم به خدا و روز قیامت.
حال آنکه اینان ایمان نیاورده و دروغ می گویند.
می خواهند با این دروغشان خداوند و اهل ایمان را فریب دهند. 
هیهات که اینان نمی دانند که جز خود کسی را فریب نمی دهند.
در دلهایشان بیماری است و خدا نیز بر بیماریشان اضافه می کند و برایشان عذابی دردناک است چرا که همواره دروغ می گفتند.
و چون به آن ها بگویید در زمین فساد نکنید می گویند ما کارمان درست و اصلاح شده است.
اگاه باشید که آن ها فاسدند اما نمی دانند.
و چون به آنها بگویید ایمان آورید چنان که دیگران ایمان آوردند می گویند آیا ما هم مثل ایمان آورده ها احمق باشیم؟
بدانید و آگاه باشید که آن ها خود احمقند در حالیکه نمی دانند.
و چون به اهل ایمان می رسند می گویند ما ایمان آوردیم و وقتی با اهل شیطان خلوت می کنند می گویند ما با شماییم.
و همنشینی و رفاقتمان با اهل ایمان فقط برای این است که آنها را مسخره کنیم.
در حالیکه خدا آن ها را مسخره نموده و چند صباحی در سرکشیی و طغیانگری مهلتشان داده و دیر نیست که حیران بمانند.
آنان گمراهی را به راه راست خریدند در حالیکه این تجارتشان برایشان سودی نخواهد داشت و هرگز هدایت نمی شوند.
مثلشان مثل کسی است که آتشی بیفروزد و همین که آتش اطرافش را روشن کند خداوند روشنی اش را می برد و آن ها در تاریکی رها می شوند و هیچ نمی بینند.
آنها کر و کور و لالند و هیچ گاه به سوی خدا باز نمی گردند.

 



:: موضوعات مرتبط: مدیریت فرهنگی , متفرقه , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : کویر
تاریخ : چهار شنبه 29 بهمن 1393
29 بهمن - روز عشق

گویند جهان را به عشق کسی آفریده اند

چون من که آفریده ام از عشق

                          جهانی برای تو

"حسین پناهی"

29 بهمن روز عشق مبارک

 



:: موضوعات مرتبط: مدیریت فرهنگی , فعالیت های فرهنگی , تاریخ (تحولات، تحلیلی و ...) , تغییرات اجتماعی , ارتباطات تصویری , تطبیق ادیان , اسطوره شناسی و تمثیل , دولت و فرهنگ , ارتباط بین فرهنگ ها , متفرقه , عکس , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : کویر
تاریخ : چهار شنبه 29 بهمن 1393
عکس و عکس و عکس

 

 

 

برای دیدن عکسهای دیگر به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: مدیریت فرهنگی , متفرقه , عکس , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : کویر
تاریخ : یک شنبه 19 بهمن 1393
داستان راههای یافته و راههای ساخته

یا راهی خواهم یافت یا راهی خواهم ساخت.

 

یا راهی خواهم یافت یا راهی خواهم ساخت.

یا راهی خواهم یافت یا راهی خواهم ساخت.
جوانان در تمام شبکه های اجتماعی ...
 
به ادامه مطلب مراجعه نمایید


:: موضوعات مرتبط: مدیریت فرهنگی , متفرقه , ,
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
:: ادامه مطلب
نویسنده : کویر
تاریخ : شنبه 18 بهمن 1393
اعجاز حضرت علی (ع) - without point stractuer

خطبه بدون نقطه از حضرت علی (علیه السلام)

«الحمد لله اهل الحمد و مأواه و له أوكد الحمد و أحلاه و أسرع‏الحمدو أسراه و اطهر الحمد و أسماه و اكرم الحمد و أولاه، الحمدلله‏المل ك المحم ود و ....
 
 
به ادامه مطلب مراجعه نمایید


:: موضوعات مرتبط: مدیریت فرهنگی , تطبیق ادیان , اسطوره شناسی و تمثیل , متفرقه , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : کویر
تاریخ : چهار شنبه 15 بهمن 1393
سبک زندگی یکبار مصرف


روزگاری اگر میهمانی و دور هم نشینی به صرف ناهار یا شام بود، خانم خانه، سفره ای پهن می کرد و تمام هنر بند بند انگشتانش را به پای آن می ریخت، سفره ای با شکل های انواع میوه ها و گل و بوته ها. پای ثابت سفره ...

 

به ادامه مطلب مراجعه نمایید



:: موضوعات مرتبط: مدیریت فرهنگی , تغییرات اجتماعی , متفرقه , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : کویر
تاریخ : سه شنبه 14 بهمن 1393
دوست دارم محمد را

من محمد را دوست دارم

 

دوستان عیب کنندم که چرا دل به تو دادم

باید اول به تو گفتن که چنین خوب چرایی؟؟؟؟؟

 



:: موضوعات مرتبط: مدیریت فرهنگی , متفرقه , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : کویر
تاریخ : دو شنبه 13 بهمن 1393
زخم معده

قبلا زخم معده دردی بود از دردهای ما

اما الان درد را می خوریم تا زخم معده بگیریم

پیتزا رو می گم، سبک جدید زندگی ما در غذا خوردن



:: موضوعات مرتبط: مدیریت فرهنگی , متفرقه , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : کویر
تاریخ : دو شنبه 13 بهمن 1393
رازهای مهم برای شروع یک کسب و کار کوچک

 

۶ راز مهم برای شروع یک کسب و کار کوچک

برای دیدن ۶ راز مهم برای شروع یک کسب و کار کوچک ادامه مطلب مراجعه نمایید

...

 

۵. خودتان را از اتفاقات غیرمنتظره حفاظت کنید.



:: موضوعات مرتبط: مدیریت فرهنگی , متفرقه , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : کویر
تاریخ : یک شنبه 12 بهمن 1393
سبک زندگی

 

 

فلاش تانک هم شده سبکی از سبکهای غلط زندگی ما توی این کم آبی



:: موضوعات مرتبط: مدیریت فرهنگی , متفرقه , شعر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : کویر
تاریخ : سه شنبه 7 بهمن 1393
یکبار مصرف شده ایم در سبک زمدگی

روزگاری اگر میهمانی و دور هم نشینی به صرف ناهار یا شام بود، خانم خانه، سفره ای پهن می کرد و تمام هنر بند بند انگشتانش را به پای آن می ریخت، سفره ای با شکل های انواع میوه ها و گل و بوته ها. پای ثابت سفره هم ظرف های چینی گل سرخی بود که جولانگاهی می شد برای مانور میهمان در ارزیابی کدبانوی خانه.

.....

به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 



:: موضوعات مرتبط: مدیریت فرهنگی , متفرقه , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : کویر
تاریخ : دو شنبه 6 بهمن 1393
I LOVE MOHAMMAD